Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14169
Назва: Структурні та динамічні характеристики ціннісних орієнтацій студентів
Інші назви: Structural and dynamic features of students’ value orientations
Автори: Романова, В. С.
Ключові слова: емоційний інтелект
емпатія
самоусвідомлення емоцій
самоконтроль
emotional intelligence
empathy
consciousness of emotions
self-control
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Романова В. С. Структурні та динамічні характеристики ціннісних орієнтацій студентів / В. С. Романова // // Наука і освіта. – 2009. – №5. – С. 140-145.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню ролі емоційного інтелекту учасників групового процесу та його впливу на соціальні взаємодії членів групи. Визначаються складові емоційного інтелекту (емоційна компетентність, самоконтроль проявів емоційного життя, самоусвідомлення власних емоцій, мотивація. The article reveals the role of emotional intelligence of participants of group process and its influence on social interaction of group members. The author ascertains constituents of emotional intelligence (emotional competence, self-control of emotional life displaying, consciousness of own emotions, motivation).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14169
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V. S. Romanova 2009.pdf125.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.