Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14148
Назва: Соціально-психологічний комфорт як критерій успішного навчання студентів в умовах карантину
Інші назви: Socio-psychological comfort as a criterion for successful learning of students in quarantine
Автори: Шиліна, Наталія Євгенівна
Шилина, Наталия Евгеньевна
Schylina, Nataliia Evgenivna
Ключові слова: socio-psychological comfort
educational environment
quality of life
quality of education
learning success
motivation
adaptation
якість життя
соціально-психологічний комфорт
якість навчання
успішність навчання
мотивація
адаптація
освітнє середовище
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Шиліна Н. Є. Соціально-психологічний комфорт як критерій успішного навчання студентів в умовах карантину / Шиліна Наталія Євгенівна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2022. – № 1 (138). – С. 94-100.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the problem of socio-psychological comfort in distance learning under conditions of pandemic. The author characterizes the concept of life quality, identifies its criteria. Also, author analyses the concept of socio-psychological comfort and its relation to learning success. The correlation between feelings of satisfaction and dissatisfaction and such factors as motivation to learn, desire to acquire professional knowledge, adaptation to educational conditions, person’s self-identification as a representative of the educational process possessing certain environment, self-assessment of success and failure, professional orientation and desire to work within the specialty, degree of protection and level of life organization are reflected in the article. The structural and informational changes in the educational process and the changes in socio-psychological conditions in which the educational process takes place are described in the article. The principles of organizing the educational environment during the Covid-19 pandemic are highlighted. The results of the research on the basis of the State University of Intelligent Technologies and Telecommunications are also presented. 200 students took part in the research and they were involved in a survey and assessment of their satisfaction or dissatisfaction with the learning environment. The learning conditions that most affect the feeling of comfort have been identified, the factors that increase the feeling of socio-psychological comfort, or, conversely, reduce it have been analysed. Стаття присвячена проблемі соціально-психологічного комфорту у дистанційному навчанні в умовах пандемії. Автор характеризує поняття «якість життя», виокремлює його критерії, а також розбирає поняття «соціально-психологічний комфорт» та його зв’язок з успішністю навчання. У статті відображено кореляцію між відчуттям задоволення і незадоволення та такими факторами, як мотивація навчання, бажання опанувати професійні знання, адаптація до умов освітнього простору, ідентифікація себе як представника освітнього процесу із середовищем, самооцінка своєї успішності та неуспішності, професійна спрямованість та бажання працювати за обраною спеціальністю, ступінь захищеності та рівень організації побуту. У статті описано структурні, інформаційні зміни освітнього процесу та зміни соціально-психологічних умов, за яких відбувається освітній процес. Висвітлено принципи організації освітнього середовища в період пандемії Covid-19. Також представлено результати дослідження на базі Державного університету інтелектуальних технологій та зв’язку. У дослідженні брали участь 200 студентів, які були задіяні в опитуванні та оцінці свого задоволення чи незадоволення від умов навчання. Було виявлено умови навчання, які найбільше впливають на відчуття комфорту, а також проведено аналіз факторів, які підвищують відчуття соціально-психологічного комфорту, або, навпаки, знижують його.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14148
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shylina.pdf343.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.