Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14139
Назва: Consıderatıon of ındıvıdual characterıstıcs of students as an ımportant factor of pedagogıcal support
Інші назви: Індивідуальні характеристики студентів як важливий фактор педагогічного забезпечення
Автори: Talıbova, Dilshad
Ключові слова: саморозвиток
принцип
індивідуальність
характеристики
педагогічний супровід
self-development
individuality
characteristics
pedagogical support
principle
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Talıbova D. Consıderatıon of ındıvıdual characterıstıcs of students as an ımportant factor of pedagogıcal support / Dilshad Talıbova // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2022. – № 1 (138). – С. 25-29.
Короткий огляд (реферат): Основною метою педагогічного супроводу є досягнення розвитку учнів. Оскільки кожен учень має свої індивідуальні особливості, то їх необхідно враховувати у педагогічному супроводі. Урахування індивідуальних особливостей підвищує ефективність допомоги вчителя та педагогічного супроводу. Тому індивідуальні вміння, навички та інші особливості учнів повинні вивчатися і враховуватися вчителем. У статті висвітлено ці питання, проаналізовано наявні недоліки, прокоментовано методологію роботи в цьому напряму. Освітній процес має бути зосередженим на вихованні дітей. При цьому їм потрібна педагогічна підтримка, що, де, коли і яким чином їм надати. На наш погляд, поглиблене вивчення особливостей студентів важливе для того, щоб педагогічна підтримка була ефективною, а не залишалася лише допомогою заради перерви. Практика показує, що дитина здатна краще оволодіти і сприймати педагогічну підтримку, той педагогічний вплив, який на неї здійснюється так, щоб усі ефекти здійснювалися з урахуванням її індивідуальних особливостей. Вплив може бути відповідно до його/її бажань, інтересів та схильностей, проникати у його/її внутрішній світ. Вочевидь, що це може статися лише за умови, що вчитель добре знає індивідуальні особливості дітей, усі психологічні особливості їх особистості, темперамент, характер, особливості пам’яті, уяви, рівень умінь і навичок, потенціал. У зв’язку з цим одним із основних аспектів, які слід враховувати під час педагогічного супроводу є досягнення розвитку індивідуальності у дітей, у тому числі й учнів. Педагогічна підтримка ефективна та націлена на результат, якщо вона не одностороння, а охоплює багато напрямів. Об’єктом педагогічної підтримки має бути психічне і фізичне здоров’я учня, різноманітні вміння та навички, можливості для самовизначення та самореалізації, а педагог має уміти забезпечити їх розвиток. The main purpose of pedagogical support is to achieve the development of students. Since each student has his / her own individual characteristics, these features should be taken into account in the provision of pedagogical support. Taking into account individual characteristics increases the effectiveness of teacher assistance and pedagogical support. Therefore, the individual skills, abilities and other characteristics of students should be studied and taken into account by the teacher. The article highlights these issues, analyzes the existing shortcomings and comments on the methodology of work in this direction. The learning process should be focused on the education of children, and buyoramne materials should be used for their development. At the same time, they need pedagogical support for what, where, when and in what way to give them. In our opinion, in-depth study of students is important for pedagogical support to be effective and not to remain just a help for the sake of break. Practice shows that the child is able to better master and perceive the pedagogical support, the pedagogical influence that is made on him/her so that all the effects were made taking into account his/her individual characteristics. The influence can correspond his /her desires, interests and inclinations, as well as penetrate his/her inner world. It is obvious that this can happen only if the teacher is well aware of the individual characteristics of children, all the psychological features of their personality, temperament, character, memory features, level of skills and abilities, potential. In this regard, one of the main aspects to be considered during pedagogical support is to achieve the development of individuality in children, including students. Pedagogical support is more effective and result-oriented if it is not one-sided, but covers many areas. The student's mental and physical health, various skills and abilities, opportunities for self-determination and self-realization must be the object of pedagogical support, and the teacher must be able to provide pedagogical support for their development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14139
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Talıbova.pdf277.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.