Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14105
Назва: Особливості застосування методу навчально-рольових ігор при викладанні іноземної мови
Автори: Ростомова, Лада Миколаївна
Ключові слова: роль
спонтанність
рольова поведінка
рольової метод навчання іноземної мови
творчість
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ростомова Л. М. Особливості застосування методу навчально-рольових ігор при викладанні іноземної мови / Л. М. Ростомова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 5. – С. 113-116.
Короткий огляд (реферат): Теорія ролей, розроблена в соціальній психології та психології особистості, мають велике значення для практики навчання, у тому числі іноземним мовам. Проте деякі студенти відчувають дискомфорт при участі в навчально-рольових іграх, вони їм більше шкодять, ніж допомагають. Тому при використанні навчально-рольових ігор необхідно застосовувати індивідуальний підхід, допоміжні вправи, які виявляють прийнятність рольової поведінки для конкретного студента й допомагають йому розкритися.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14105
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rostomova.pdf565.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.