Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРостомова, Лада Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-03-22T08:22:04Z-
dc.date.available2022-03-22T08:22:04Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРостомова Л. М. Особливості застосування методу навчально-рольових ігор при викладанні іноземної мови / Л. М. Ростомова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 5. – С. 113-116.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14105-
dc.description.abstractТеорія ролей, розроблена в соціальній психології та психології особистості, мають велике значення для практики навчання, у тому числі іноземним мовам. Проте деякі студенти відчувають дискомфорт при участі в навчально-рольових іграх, вони їм більше шкодять, ніж допомагають. Тому при використанні навчально-рольових ігор необхідно застосовувати індивідуальний підхід, допоміжні вправи, які виявляють прийнятність рольової поведінки для конкретного студента й допомагають йому розкритися.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрольuk
dc.subjectспонтанністьuk
dc.subjectрольова поведінкаuk
dc.subjectрольової метод навчання іноземної мовиuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.titleОсобливості застосування методу навчально-рольових ігор при викладанні іноземної мовиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rostomova.pdf565.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.