Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14105
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ростомова, Лада Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-22T08:22:04Z | - |
dc.date.available | 2022-03-22T08:22:04Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Ростомова Л. М. Особливості застосування методу навчально-рольових ігор при викладанні іноземної мови / Л. М. Ростомова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 5. – С. 113-116. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14105 | - |
dc.description.abstract | Теорія ролей, розроблена в соціальній психології та психології особистості, мають велике значення для практики навчання, у тому числі іноземним мовам. Проте деякі студенти відчувають дискомфорт при участі в навчально-рольових іграх, вони їм більше шкодять, ніж допомагають. Тому при використанні навчально-рольових ігор необхідно застосовувати індивідуальний підхід, допоміжні вправи, які виявляють прийнятність рольової поведінки для конкретного студента й допомагають йому розкритися. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | роль | uk |
dc.subject | спонтанність | uk |
dc.subject | рольова поведінка | uk |
dc.subject | рольової метод навчання іноземної мови | uk |
dc.subject | творчість | uk |
dc.title | Особливості застосування методу навчально-рольових ігор при викладанні іноземної мови | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rostomova.pdf | 565.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.