Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14094
Назва: Тенденції розвитку вищої та неперервної освіти в Європі у період з 1999 по 2010 роки
Автори: Черток, Л. П.
Ключові слова: вища та неперервна освіта
тенденції розвитку освіти
інтегративні процеси
здобутки та невирішені проблеми Болонського процесу
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Черток Л. П. Тенденції розвитку вищої та неперервної освіти в Європі у період з 1999 по 2010 роки / Л. П. Черток // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 5. – С. 74-77.
Короткий огляд (реферат): У 80-90 роках минулого століття перед розвиненими країнами Європи постає необхідність адекватної відповіді економічним та соціальним викликам часу в галузі вищої та неперервної освіти. Виокремлюються певні тенденції реформаторського руху в Європі – демократизація та масифікація освіти, її варіативний, багаторівневий характер, інтегративні процеси, тощо. Ці тенденції лягли в основу документів Болонської Декларації, завдання якої, починаючи з 1999, поступово та з різною мірою успішності втілюються в національні системи освіти країн-учасниць. Підсумки першого десятиріччя Болонського процесу, що висвітлені Європейською конференцією міністрів освіти (березень 2010), дають змогу схарактеризувати сучасний стан освіти цих країн у контексті Європейської інтеграції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14094
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chertok 2012.pdf545.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.