Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14094
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧерток, Л. П.-
dc.date.accessioned2022-03-22T07:51:37Z-
dc.date.available2022-03-22T07:51:37Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧерток Л. П. Тенденції розвитку вищої та неперервної освіти в Європі у період з 1999 по 2010 роки / Л. П. Черток // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 5. – С. 74-77.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14094-
dc.description.abstractУ 80-90 роках минулого століття перед розвиненими країнами Європи постає необхідність адекватної відповіді економічним та соціальним викликам часу в галузі вищої та неперервної освіти. Виокремлюються певні тенденції реформаторського руху в Європі – демократизація та масифікація освіти, її варіативний, багаторівневий характер, інтегративні процеси, тощо. Ці тенденції лягли в основу документів Болонської Декларації, завдання якої, починаючи з 1999, поступово та з різною мірою успішності втілюються в національні системи освіти країн-учасниць. Підсумки першого десятиріччя Болонського процесу, що висвітлені Європейською конференцією міністрів освіти (березень 2010), дають змогу схарактеризувати сучасний стан освіти цих країн у контексті Європейської інтеграції.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвища та неперервна освітаuk
dc.subjectтенденції розвитку освітиuk
dc.subjectінтегративні процесиuk
dc.subjectздобутки та невирішені проблеми Болонського процесуuk
dc.titleТенденції розвитку вищої та неперервної освіти в Європі у період з 1999 по 2010 рокиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chertok 2012.pdf545.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.