Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13966
Title: Особенности субъектно-объектных отношений в социальном взаимодействии при аномальном развитии
Other Titles: Особливості суб'єктно-об'єктних відносин у соціальній взаємодії при аномальному розвитку
Authors: Висковатова, Т. П.
Душка, А. Л.
Keywords: объект
субъект
аутистичные нарушения
об'єкт
суб'єкт
аутистичні порушення
object
subject
autistic deviations
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Висковатова Т. П. Особенности субъектно-объектных отношений в социальном взаимодействии при аномальном развитии / Т. П. Висковатова, А. Л. Душка // Наука і освіта. – 2009. – №1-2. – С. 37-41.
Abstract: В статье рассматриваются субъективно-объективные отношения человека с аутичными нарушениями в процессе его социализации, процессе взаимодействия с другими людьми. Проведен анализ таких понятий как индивид, субъект и личность для обычного человека и индивида с аутичными нарушениями на основании данных проведенного исследования с детьми аутистами. У статті розглядаються суб'єктивно-об'єктивні відносини людини з аутичними порушеннями у процесі її соціалізації, процесі взаємодії з іншими людьми. Проведено аналіз таких понять як індивід, суб'єкт і особистість для звичайної людини й індивіда з аутичними порушеннями на підставі даних проведеного дослідження з дітьми аутистами. The article investigates on subjective and objective relations of a person with autistic deviations in the process of his\her socialization; the process of interrelation with other people. The authors analyze such notions as “individual", “subject", “personality" for a common person and a person with autistic deviations on the basis of the data obtained in the course of investigation on autistic children.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13966
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Viskovatova 2009 pdf.pdf112.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.