Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13911
Назва: До проблеми формування логіко-математичних понять у практиці роботи дошкільного навчального заклад
Інші назви: To the problem of formation of logical-mathematical concepts in the practice of preschool educational institution
Автори: Татаринова, Світлана Олексіївна
Tatarynova, Svitlana Oleksyivna
Ключові слова: логіко-математичні поняття
формування логіко-математичних понять
пізнавальна діяльність
logical-mathematical concepts
formation of logical-mathematical concepts
cognitive activity
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Татаринова С. О. До проблеми формування логіко-математичних понять у практиці роботи дошкільного навчального заклад / С. О. Татаринова // Наука і освіта. – 2010. – №8. – С. 148-151.
Короткий огляд (реферат): У статті надано аналіз рівня підготовки сучасних вихователів до формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку в умовах чинної системи навчання і виховання в дошкільному навчальному закладі. he article provides an analysis of the level of preparation of modern educators for the formation of logical and mathematical concepts in older preschool children in the current system of education and upbringing in preschool education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13911
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tatarynova Svitlana Oleksyivna 2010.pdf74.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.