Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13911
Title: До проблеми формування логіко-математичних понять у практиці роботи дошкільного навчального заклад
Other Titles: To the problem of formation of logical-mathematical concepts in the practice of preschool educational institution
Authors: Татаринова, Світлана Олексіївна
Tatarynova, Svitlana Oleksyivna
Keywords: логіко-математичні поняття
формування логіко-математичних понять
пізнавальна діяльність
logical-mathematical concepts
formation of logical-mathematical concepts
cognitive activity
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Татаринова С. О. До проблеми формування логіко-математичних понять у практиці роботи дошкільного навчального заклад / С. О. Татаринова // Наука і освіта. – 2010. – №8. – С. 148-151.
Abstract: У статті надано аналіз рівня підготовки сучасних вихователів до формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку в умовах чинної системи навчання і виховання в дошкільному навчальному закладі. he article provides an analysis of the level of preparation of modern educators for the formation of logical and mathematical concepts in older preschool children in the current system of education and upbringing in preschool education.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13911
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tatarynova Svitlana Oleksyivna 2010.pdf74.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.