Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13909
Назва: | Анализ методов обучения профессиональной деятельности студентов неязыковых вузов средствами иностранного языка в диссертационных исследованиях последних лет |
Інші назви: | Аналіз методів навчання професійної діяльності студентів немовних вузів засобами іноземної мови у дисертаційних дослідженнях останніх років мAnalysis of methods of teaching professional activities of students of non-language universities by means of a foreign language in dissertation research in recent years |
Автори: | Мартынова, Раиса Юрьевна Мартинова, Раїса Юріївна Martynova, Raisa Yuriivna |
Ключові слова: | иноязычная речь учебное говорение процессуальная интеграция синергетический подход іншомовне мовлення навчальне говоріння процесуальна інтеграція синергетичний підхід foreign language speech educational speech procedural integration synergetic approach |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Мартынова Р. Ю. Анализ методов обучения профессиональной деятельности студентов неязыковых вузов средствами иностранного языка в диссертационных исследованиях последних лет / Р. Ю. Мартынова // Наука і освіта. – 2010. – №8. – С. 137-145. |
Короткий огляд (реферат): | В статье анализируются современные подходы в обучении иноязычной речи как средству решения профессионально-учебных задач. Выявляются достоинства и недостатки в исследованиях последних десяти лет в переводе иностранного языка с роли учебного говорения в статус средства, обеспечивающего профессиональную деятельность на изучаемом языке. К недостаткам относятся: непонимание сути процессуальной интеграции на основе синергетического подхода; отсутствие модели интегрированного процесса обучения профессиональной и иноязычной речевой деятельности; недооценка значений искусственной языковой среды. У статті аналізуються сучасні підходи щодо навчання іншомовної мови як засобу вирішення професійно-навчальних завдань. Виявляються переваги та недоліки у дослідженнях останніх десяти років у перекладі іноземної мови з ролі навчального говоріння у статус засобу, забезпечує професійну діяльність вивчається мовою. До недоліків відносяться: нерозуміння суті процесуальної інтеграції на основі синергетичного підходу; відсутність моделі інтегрованого процесу навчання професійної та іншомовної мовної діяльності; недооцінка значень штучного мовного середовища. The article analyzes modern approaches to learning a foreign language as a means of solving professional and educational problems. The advantages and disadvantages of research over the past ten years in the translation of a foreign language from the role of educational speech in the status of the tool, provides professional activities studied in the language. Disadvantages include: lack of understanding of the essence of procedural integration based on a synergetic approach; lack of a model of an integrated process of learning professional and foreign language activities; underestimation of the values of the artificial language environment. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13909 |
Розташовується у зібраннях: | 2010 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Martynova Raisa Yuriivna 2010.pdf | 133.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.