Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13888
Назва: Трансформація педагогічної парадигми В.О. Сухомлинського в методиці виховання дітей дошкільного віку
Інші назви: ransformation of the pedagogical paradigm VO Sukhomlinsky in the method of educating preschool children
Автори: Bohush, Alla Mykhailivna
Богуш, Алла Михайлівна
Ключові слова: трансформація
педагогічна парадигма
В. О. Сухомлинський
концепти
transformation
pedagogical paradigm
V. O. Sukhomlinsky
concepts
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Богуш А. М. Трансформація педагогічної парадигми В.О. Сухомлинського в методиці виховання дітей дошкільного віку / А. М. Богуш // Наука і освіта. – 2010. – №8. – С. 62-65.
Короткий огляд (реферат): У статті класифіковано педагогічні концепти В.О. Сухомлинського, а саме: дитиноцентризм, культурологічний, природодоцільний, лінгводидактичний, родинновиховний концепти, які були трансформовані в методику і практику дошкільного виховання. The article classifies pedagogical concepts of V.O. Sukhomlinsky, namely: child-centeredness, culturological, natural, linguistic-didactic, family-educational concepts that have been transformed into methods and practices of preschool education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13888
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вohush Alla Mykhailivna 2010.pdf77.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.