Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13875
Title: | Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу |
Authors: | Степанова, Людмила Василівна Stepanova, Lyudmila Vasylivna |
Keywords: | художньо-наративна стратегія педагогічний дискурс музичне мистецтво комунікативний простір педагогічний наратив |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Степанова Л. В. Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу / Л. В. Степанова // Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, м. Одеса, 15 березня – 23 квітня 2021 р. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 228-231. |
Abstract: | Особливої уваги заслуговує художньо-наративна стратегія педагогічного дискурсу в практиці викладачів музичного мистецтва. Саме в руслі означеної стратегії створюється спільний для суб’єктів освітнього процесу комунікативний простір. Наративна стратегія спрямовує педагогічний дискурс на демократичний стиль спілкування викладача й учнів, для якого притаманні позитивне ставлення до учнів, взаємна повага й довіра, прагнення до порозуміння, захоплення спільною творчою діяльністю |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13875 |
Appears in Collections: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stepanova Lyudmila Vasylivna 2021.pdf | 3.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.