Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13875
Title: Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу
Authors: Степанова, Людмила Василівна
Stepanova, Lyudmila Vasylivna
Keywords: художньо-наративна стратегія
педагогічний дискурс
музичне мистецтво
комунікативний простір
педагогічний наратив
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Степанова Л. В. Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу / Л. В. Степанова // Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, м. Одеса, 15 березня – 23 квітня 2021 р. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 228-231.
Abstract: Особливої уваги заслуговує художньо-наративна стратегія педагогічного дискурсу в практиці викладачів музичного мистецтва. Саме в руслі означеної стратегії створюється спільний для суб’єктів освітнього процесу комунікативний простір. Наративна стратегія спрямовує педагогічний дискурс на демократичний стиль спілкування викладача й учнів, для якого притаманні позитивне ставлення до учнів, взаємна повага й довіра, прагнення до порозуміння, захоплення спільною творчою діяльністю
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13875
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stepanova Lyudmila Vasylivna 2021.pdf3.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.