Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13875
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепанова, Людмила Василівна-
dc.contributor.authorStepanova, Lyudmila Vasylivna-
dc.date.accessioned2022-03-02T17:06:14Z-
dc.date.available2022-03-02T17:06:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСтепанова Л. В. Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу / Л. В. Степанова // Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, м. Одеса, 15 березня – 23 квітня 2021 р. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 228-231.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13875-
dc.description.abstractОсобливої уваги заслуговує художньо-наративна стратегія педагогічного дискурсу в практиці викладачів музичного мистецтва. Саме в руслі означеної стратегії створюється спільний для суб’єктів освітнього процесу комунікативний простір. Наративна стратегія спрямовує педагогічний дискурс на демократичний стиль спілкування викладача й учнів, для якого притаманні позитивне ставлення до учнів, взаємна повага й довіра, прагнення до порозуміння, захоплення спільною творчою діяльністюuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.subjectхудожньо-наративна стратегіяuk
dc.subjectпедагогічний дискурсuk
dc.subjectмузичне мистецтвоuk
dc.subjectкомунікативний простірuk
dc.subjectпедагогічний наративuk
dc.titleХудожньо-наративні стратегії педагогічного дискурсуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stepanova Lyudmila Vasylivna 2021.pdf3.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.