Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1386
Назва: Організація методичної роботи з вихователями дошкільних навчальних закладів
Інші назви: Teaching Work Management with Preschool Educators
Автори: Корнєєва, Оксана Леонідівна
Korneeva, Oksana Leonidivna
Ключові слова: організація методичної роботи
дошкільний навчальний заклад
організація методичної роботи з вихователями дошкільних навчальних закладів
професійно-методична компетентність вихователя
педагогічні умови
teaching work management
preschool establishment
teaching work management with preschool educators
preschool educators’ professional-teaching competency
pedagogical conditions
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Корнєєва, О. Л. Організація методичної роботи з вихователями дошкільних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Оксана Леонідівна Корнєєва; наук. кер. О. П. Аматьєва; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації науково обґрунтовано й експериментально перевірено модель і методику організації методичної роботи з вихователями дошкільних навчальних закладів що складається з чотирьох етапів (інформаційно-збагачувальний, продуктивно-діяльнісний, інноваційно-творчий, оцінно-рефлексивний). Розкрито сутність феномена «організація методичної роботи з вихователями дошкільних навчальних закладів» та його структуру. Розроблено критерії (професіоналізм, методична грамотність, рефлексивність), показники і схарактеризовано рівні ефективності організації методичної роботи з вихователями ДНЗ (елементарний, базовий, досконалий, новаторський). In the research the experimental model and methodology of teaching work management with preschool educators which embrace four consecutive stages (informative and enriching, productive and active, innovative and creative, evaluative and reflexive) have been theoretically substantiated and practically elaborated. The content of the phenomenon “teaching work management with preschool educators” and its structure have been defined. The evaluative criteria (professionalism, teaching competence, reflexiveness), indicators and levels of effectiveness of teaching work management with preschool educators (elementary, basic, sufficient, advanced) have been determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1386
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korneeva.pdf182.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.