Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13861
Назва: Специфіка економічного контенту мистецької освіти як гуманітарної педагогічної галузі
Інші назви: The specifics of the economic content of artistic education as a humanitarian pedagogical branch
Автори: Реброва, Ганна Олександрівна
Rebrova, Ganna Oleksandrivna
Ключові слова: гуманітарна галузь
економіка
культура
економічна культура
економічний контент мистецької освіти
майбутні вчителі гуманітарних спеціальностей
майбутні вчителі мистецьких дисциплін
humanitarian sphere
economics
culture
economic culture
economic content of artistic education
future teachers of art pedagogy
future teachers of humanitarian disciplines
Дата публікації: 2018
Видавництво: Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Реброва Г. О. Специфіка економічного контенту мистецької освіти як гуманітарної педагогічної галузі / Г. О. Реброва // Актуальні питання мистецької освіти та виховання : збірник наукових праць. - 2018. - №1 (11). - С. 35-45
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено актуальні питання взаємозв’язку економіки й культури та їх вплив на розвиток мистецької освіти як гуманітарної галузі. Обґрунтовано гуманістичний вектор мистецької освіти та місце в ньому економічного сегменту; уточнено сутність економічної культури майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей, до яких віднесено й представників мистецького освітнього профілю та учителів. Показано функції взаємозв’язку культури й економіки, визначено смислові змістові лінії, які складають економічний контент мистецької освіти як педагогічної галузі. he article covers relevant issues of the economics and culture interconnections and their influence on the development of artistic education as a humanitarian field. It is theoretically justified that artistic education is part of the humanitarian sphere, because the spiritual world of the individual is influenced through art; art as the dominant component of the open system – culture – is combined with various spheres of manifestation of human spirituality, including economic. Economics is an interdisciplinary scientific branch, which determines its relations with culture as a whole. Interdisciplinarity, which forms the conglomerate of economics and culture, contributes to the formation of the economic culture of the individual, which is a segment of the professional culture of teachers of humanities, including teachers in the field of artistic education. Such an economic culture is an integrated socio-personal professional unity, characterized by a degree of awareness and practical study of the cultural and human potential of economic knowledge (cultural-value, intellectualdeveloping, ethno-mental, life-saving), which become the factor of the competitive advantage of the personality of the future teacher in modern educational environment, ensuring effective realization of its creative potential.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13861
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії музики і вокалу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rebrova Н. 2018.pdf708.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.