Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13839
Назва: Формування рефлексивної культури майбутнього вчителя: сучасні теоретичні підходи
Інші назви: Forming reflexive cultureof future teacher: modern theoretical approaches
Автори: Павелків, Катерина Миколаївна
Pavelkiv, Catheryna Mykolaivna
Ключові слова: професійно-педагогічна культура
педагогічна діяльність
рефлексивна культура вчителя
особистісний і професійний саморозвиток
professional pedagogical culture
pedagogical activity
teacher’s reflexive culture
personal and professionalself-development
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Павелків К. М. Формування рефлексивної культури майбутнього вчителя: сучасні теоретичні підходи / К. М. Павелків // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 188-191.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено теоретичний аналіз провідних підходів до розгляду рефлексивної культури педагога, що визначають зміст та організаційно-методичні засади підготовки майбутніх фахівців у сучасних умовах. The article holds theoretical analysis of leading approaches to interpretation of teacher’s reflective culture, the approaches stipulating contents, organizational and methodical foundations of training future specialists in modern terms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13839
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
K.M. Pavelykov.pdf82.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.