Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13839
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавелків, Катерина Миколаївна-
dc.contributor.authorPavelkiv, Catheryna Mykolaivna-
dc.date.accessioned2022-02-23T13:20:28Z-
dc.date.available2022-02-23T13:20:28Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПавелків К. М. Формування рефлексивної культури майбутнього вчителя: сучасні теоретичні підходи / К. М. Павелків // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 188-191.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13839-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз провідних підходів до розгляду рефлексивної культури педагога, що визначають зміст та організаційно-методичні засади підготовки майбутніх фахівців у сучасних умовах. The article holds theoretical analysis of leading approaches to interpretation of teacher’s reflective culture, the approaches stipulating contents, organizational and methodical foundations of training future specialists in modern terms.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійно-педагогічна культураuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectрефлексивна культура вчителяuk
dc.subjectособистісний і професійний саморозвитокuk
dc.subjectprofessional pedagogical cultureuk
dc.subjectpedagogical activityuk
dc.subjectteacher’s reflexive cultureuk
dc.subjectpersonal and professionalself-developmentuk
dc.titleФормування рефлексивної культури майбутнього вчителя: сучасні теоретичні підходиuk
dc.title.alternativeForming reflexive cultureof future teacher: modern theoretical approachesuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
K.M. Pavelykov.pdf82.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.