Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13839
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавелків, Катерина Миколаївна-
dc.contributor.authorPavelkiv, Catheryna Mykolaivna-
dc.date.accessioned2022-02-23T13:20:28Z-
dc.date.available2022-02-23T13:20:28Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПавелків К. М. Формування рефлексивної культури майбутнього вчителя: сучасні теоретичні підходи / К. М. Павелків // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 188-191.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13839-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз провідних підходів до розгляду рефлексивної культури педагога, що визначають зміст та організаційно-методичні засади підготовки майбутніх фахівців у сучасних умовах. The article holds theoretical analysis of leading approaches to interpretation of teacher’s reflective culture, the approaches stipulating contents, organizational and methodical foundations of training future specialists in modern terms.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійно-педагогічна культураuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectрефлексивна культура вчителяuk
dc.subjectособистісний і професійний саморозвитокuk
dc.subjectprofessional pedagogical cultureuk
dc.subjectpedagogical activityuk
dc.subjectteacher’s reflexive cultureuk
dc.subjectpersonal and professionalself-developmentuk
dc.titleФормування рефлексивної культури майбутнього вчителя: сучасні теоретичні підходиuk
dc.title.alternativeForming reflexive cultureof future teacher: modern theoretical approachesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
K.M. Pavelykov.pdf82.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.