Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13827
Назва: Деякі аспекти проблеми підготовки майбутніх педагогів до організації пізнавальної діяльності дітей
Інші назви: Some aspects of the problem of training future teachers to organize children's cognitive activities
Автори: Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Ключові слова: професійна підготовка
готовність до педагогічної діяльності
пізнавальна діяльність дітей
professional training
readiness for pedagogical activity
children’s cognitive activity
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Мардарова І. К. Деякі аспекти проблеми підготовки майбутніх педагогів до організації пізнавальної діяльності дітей / І. К. Мардарова // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 149-151.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми підготовки майбутніх педагогів до організації пізнавальної діяльності дітей: авторка аналізує і розводить поняття "професійна підготовка" та "готовність до педагогічної діяльності"; визначає особливості готовності педагога до організації пізнавальної діяльності дітей, мотивує складові кожного компоненту. The article deals with the problem of training future pedagogues for organizing children’s cognitive activity. The author analyzes and differentiates notions "professional training" and "readiness for pedagogical activity"; determines features of pedagogue’s readiness for organization of children’s cognitive activity, motivating constituents of each component.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13827
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
40.pdf84.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.