Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1381
Title: Формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
Other Titles: Формирование системности профессионально-педагогических знаний будущих воспитателей дошкольных учебных заведений
Formation of consistency of the future preschool educators’ professional and pedagogical knowledge
Authors: Кононенко, Наталія Вячеславівна
Кононенко, Наталия Вячеславовна
Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna
Keywords: системність знань
професійно-педагогічні знання
модель
педагогічні умови
етапи
експериментальна методика
майбутні вихователі дошкільних навчальних закладів
системность знаний
профессионально-педагогические знания
модель
педагогические условия
этапы
экспериментальная методика
будущие воспитатели дошкольных образовательных учреждений
consistency of knowledge
professional and pedagogical knowledge
model
stages
experimental methods
future preschool educators
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Кононенко, Н. В. Формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Наталія Вячеславівна Кононенко; наук. кер. А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 284 с.
Abstract: У дисертації вперше визначено модель формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, що містить педагогічні умови (інтеграція змісту навчальних дисциплін за базовими педагогічними поняттями, що відображають властивості предмета майбутньої професійної діяльності вихователя; наявність дослідницьких завдань, що вимагають розгляду варіативності педагогічних явищ відповідно до їх функцій у майбутній професійній діяльності вихователя; надання студентам вільного вибору в процесі проектування педагогічних ситуацій з майбутньої професійної діяльності вихователя і способів її здійснення) та етапи (адаптовно-орієнтувальний, структурно-функційний, системно-інтегрувальний етапи) їх опрацювання. В диссертации впервые обоснована модель формирования системности профессионально-педагогических знаний у будущих воспитателей дошкольных образовательных учреждений, в которой представлены педагогические условия (интеграция содержания учебных дисциплин на основе базовых педагогических понятий, которые отражают свойства предмета будущей профессиональной деятельности воспитателя; наличие исследовательских заданий, требующих рассмотрения вариативности педагогических явлений в соответствии с функциями будущей профессиональной деятельности воспитателя; предоставление студентам свободного выбора в процессе проектирования педагогических ситуаций будущей профессиональной деятельности воспитателя и способов ее осуществления) и этапы (адаптивно-ориентировочный, структурно-функциональный, системно-интегративный) их реализации. The model enabling the formation of consistency of the future preschool educators’ professional and pedagogical knowledge has been determined for the first time in the dissertation; it comprises pedagogical conditions (integration of the contents of academic disciplines based on the pedagogical notions which reflect properties of the subject of preschool educator’s future profession; presence of the research tasks which require consideration of variability of pedagogical phenomena according to their functions within preschool educator’s future professional activity; giving students a free choice in the process of modeling pedagogical situations within preschool educator’s future professional activity and ways of its realization) and stages (adaptive-orientational, structural-functional, system-integrating) of its processing.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1381
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кононенко Наталія Вячеславівна.pdf6.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.