Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13804
Назва: Оцінка стану психомоторної функції школярів 9-10 років у динаміці навчального процесу
Автори: Подгорна, Вікторія Віталіївна
Podhorna, Victoria Vitaliіvna
Ключові слова: психомоторні функції
школярі
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Подгорна В. В. Оцінка стану психомоторної функції школярів 9-10 років у динаміці навчального процесу / В. В. Подгорна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 4. – С. 135-138.
Короткий огляд (реферат): У роботі показаний вплив навчального процесу на стан психомоторної функції школярів протягом навчального року. За результатами загальної оцінки психомоторної функції тільки у 8 % дітей відзначалось вірогідне погіршення стану психомоторної функції протягом навчального року. Найбільш суттєвий перерозподіл відбувся в параметрах швидкості перемикання центральних установок, які в 16% випадків суттєво погіршуються, та в параметрах плавності рухів, які суттєво погіршуються в 8% випадків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13804
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Podhorna.pdf545.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.