Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13804
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПодгорна, Вікторія Віталіївна-
dc.contributor.authorPodhorna, Victoria Vitaliіvna-
dc.date.accessioned2022-02-18T07:41:43Z-
dc.date.available2022-02-18T07:41:43Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПодгорна В. В. Оцінка стану психомоторної функції школярів 9-10 років у динаміці навчального процесу / В. В. Подгорна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 4. – С. 135-138.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13804-
dc.description.abstractУ роботі показаний вплив навчального процесу на стан психомоторної функції школярів протягом навчального року. За результатами загальної оцінки психомоторної функції тільки у 8 % дітей відзначалось вірогідне погіршення стану психомоторної функції протягом навчального року. Найбільш суттєвий перерозподіл відбувся в параметрах швидкості перемикання центральних установок, які в 16% випадків суттєво погіршуються, та в параметрах плавності рухів, які суттєво погіршуються в 8% випадків.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпсихомоторні функціїuk
dc.subjectшколяріuk
dc.titleОцінка стану психомоторної функції школярів 9-10 років у динаміці навчального процесуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Podhorna.pdf545.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.