Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13781
Назва: Соціальна адаптація розумово відсталих дітей дошкільного віку в умовах ігрової діяльності
Автори: Коргун, Лариса Миколаївна
Коргун, Лариса Николаевна
Korhun, Larysa Mykolayivna
Витичак, Н. А.
Ключові слова: соціальна адаптація розумово відсталих дітей
соціалізація дошкільників
сюжетно-ролева гра як спосіб соціалізації і соціальної адаптації дошкільника
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Коргун Л. М. Соціальна адаптація розумово відсталих дітей дошкільного віку в умовах ігрової діяльності / Л. М. Коргун, Н. А. Витичак // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 4. – С. 88-92.
Короткий огляд (реферат): У статті обговорюється проблема соціальної адаптації розумово відсталих дітей старшого дошкільного віку, розкривається і експериментально підтверджується вплив сюжетно-ролевої гри на її становлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13781
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korhun.pdf542.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.