Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13781
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоргун, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorKorhun, Larysa Mykolayivna-
dc.contributor.authorВитичак, Н. А.-
dc.date.accessioned2022-02-16T09:55:49Z-
dc.date.available2022-02-16T09:55:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКоргун Л. М. Соціальна адаптація розумово відсталих дітей дошкільного віку в умовах ігрової діяльності / Л. М. Коргун, Н. А. Витичак // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 4. – С. 88-92.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13781-
dc.description.abstractУ статті обговорюється проблема соціальної адаптації розумово відсталих дітей старшого дошкільного віку, розкривається і експериментально підтверджується вплив сюжетно-ролевої гри на її становлення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсоціальна адаптація розумово відсталих дітейuk
dc.subjectсоціалізація дошкільниківuk
dc.subjectсюжетно-ролева гра як спосіб соціалізації і соціальної адаптації дошкільникаuk
dc.titleСоціальна адаптація розумово відсталих дітей дошкільного віку в умовах ігрової діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korhun.pdf542.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.