Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13746
Назва: Методичні вказівки щодо підготовки практичних занять з навчальної дисципліни «Дитяча література» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта
Автори: Монке, Олена Станіславівна
Monke, Olena Stanislavivna
Ключові слова: дитяча література
світові фольклорні жанри
завдання для практичного заняття
портфоліо з дитячої літератури
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Монке О. С. Методичні вказівки щодо підготовки практичних занять з навчальної дисципліни «Дитяча література» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта / О. С. Монке. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. - 33 с.
Короткий огляд (реферат): Мета вивчення дитячої літератури полягає у формуванні національно свідомої, духовно багатої, гуманістично спрямованої, літературно компетентної особистості, здатної у майбутній професійній діяльності залучати дітей дошкільного віку до української і світової літератури для дітей дошкільного віку. Вивчення навчальної дисципліни «Дитяча література» має виробити в студентів уміння сприймати життєві факти і події, зображені в художньому творі, керуючись принципами історизму; давати їм об’єктивну ідейно-естетичну обґрунтовану оцінку з позицій загальнолюдських, морально-етичних і духовних цінностей; зосереджуватися на уважному простеженні внутрішньої логіки літературного процесу, що реалізує ідею художнього прогресу, на розкритті діалектики взаємодії літературних факторів і компонентів, на з’ясуванні естетичної і духовної функції письменства. Програмовий зміст спрямований на обов’язкове читання і вивчення напам‘ять художніх творів для дітей, визначення їх місця у літературному процесі доби, у суспільно-історичному контексті. З цією метою передбачається опрацювання студентами підручників і посібників, літературознавчих розвідок, оглядів, статей, написання відгуків і рецензій на прочитані книжки; підготовка доповідей та есе на літературно-мистецькі теми, створення компіляцій, складання літературних кросвордів; проведення дискусій, командних проєктів, що мають на меті у процесі спільної діяльності педагога і студентів допомагати їм оволодівати системою засобів української і світової дитячої літератури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13746
Розташовується у зібраннях:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monke Olena Stanislavivna 2022.pdf849.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.