Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13656
Назва: Функціональний стан головного мозку як чинник адаптації студентів до навчання у вищих навчальних закладах
Інші назви: The functional state of the brain as a factor of student’s adaptation to education at higher educational institutions
Автори: Любченко, Н. В.
Ключові слова: мозок
адаптація до навчання
фактори адаптації
brain
adaptation to education
factors of adaptation
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Любченко Н. В. Функціональний стан головного мозку як чинник адаптації студентів до навчання у вищих навчальних закладах / Н. В. Любченко // Наука і освіта. – 2010. – №6. – С. 118-122.
Короткий огляд (реферат): У статті обговорюються результати просторової організації діяльності головного мозку, аналізуються фонові ритми ЕЕГ як факторів адаптації студентів першихкурсів до навчання у вищих навчальних закладах. The article discusses some results of spatial organization of the brain activity; analyzes background EEG rhythms as а factor of 1 st-year students’ adaptation to education at institutions of higher educationa
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13656
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
N.V. Lubchenko 2010.pdf101 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.