Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13656
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛюбченко, Н. В.-
dc.date.accessioned2022-02-04T14:45:26Z-
dc.date.available2022-02-04T14:45:26Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЛюбченко Н. В. Функціональний стан головного мозку як чинник адаптації студентів до навчання у вищих навчальних закладах / Н. В. Любченко // Наука і освіта. – 2010. – №6. – С. 118-122.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13656-
dc.description.abstractУ статті обговорюються результати просторової організації діяльності головного мозку, аналізуються фонові ритми ЕЕГ як факторів адаптації студентів першихкурсів до навчання у вищих навчальних закладах. The article discusses some results of spatial organization of the brain activity; analyzes background EEG rhythms as а factor of 1 st-year students’ adaptation to education at institutions of higher educationauk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectмозокuk
dc.subjectадаптація до навчанняuk
dc.subjectфактори адаптаціїuk
dc.subjectbrainuk
dc.subjectadaptation to educationuk
dc.subjectfactors of adaptationuk
dc.titleФункціональний стан головного мозку як чинник адаптації студентів до навчання у вищих навчальних закладахuk
dc.title.alternativeThe functional state of the brain as a factor of student’s adaptation to education at higher educational institutionsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
N.V. Lubchenko 2010.pdf101 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.