Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13642
Назва: Аналіз підходів до цілей і змісту підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи
Автори: Мізерна, Т. П.
Ключові слова: цілі і зміст
комунікативний підхід
якість
компетенція
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Мізерна Т. П. Аналіз підходів до цілей і змісту підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи / Т. П. Мізерна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 141-144.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі якості підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи. Цілі й зміст визначають замовлення суспільства щодо якості підготовки з іноземної мови, обумовлюють її зовнішні аспекти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13642
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mizerna.pdf572.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.