Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13642
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМізерна, Т. П.-
dc.date.accessioned2022-02-04T13:02:59Z-
dc.date.available2022-02-04T13:02:59Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМізерна Т. П. Аналіз підходів до цілей і змісту підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи / Т. П. Мізерна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 141-144.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13642-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі якості підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи. Цілі й зміст визначають замовлення суспільства щодо якості підготовки з іноземної мови, обумовлюють її зовнішні аспекти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectцілі і змістuk
dc.subjectкомунікативний підхідuk
dc.subjectякістьuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.titleАналіз підходів до цілей і змісту підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mizerna.pdf572.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.