Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13569
Назва: Визначення рівнів готовності майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів з використанням критеріального підходу
Автори: Долинський, Борис Тимофійович
Dolinsky, Borys Tymofiyovych
Ключові слова: компоненти
критерії
підготовка учителів початкової школи
формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Долинський Б. Т. Визначення рівнів готовності майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів з використанням критеріального підходу / Б. Т. Долинський // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 12-15.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено визначенню критеріїв, за допомогою яких можливо оцінити рівень сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язбережувальних навичок у молодших школярів у навчально-виховному процесі. Подано теоретичне обґрунтування обраних критеріїв і змістову характеристику рівнів готовності студентів до зазначеної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13569
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dolynskii.pdf523.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.