Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДолинський, Борис Тимофійович-
dc.contributor.authorDolinsky, Borys Tymofiyovych-
dc.date.accessioned2022-02-03T09:48:07Z-
dc.date.available2022-02-03T09:48:07Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДолинський Б. Т. Визначення рівнів готовності майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів з використанням критеріального підходу / Б. Т. Долинський // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 12-15.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13569-
dc.description.abstractСтаттю присвячено визначенню критеріїв, за допомогою яких можливо оцінити рівень сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язбережувальних навичок у молодших школярів у навчально-виховному процесі. Подано теоретичне обґрунтування обраних критеріїв і змістову характеристику рівнів готовності студентів до зазначеної діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомпонентиuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectпідготовка учителів початкової школиuk
dc.subjectформування здоров’язбережувальних навичок і вміньuk
dc.titleВизначення рівнів готовності майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів з використанням критеріального підходуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dolynskii.pdf523.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.