Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13415
Назва: Роль викладача в формуванні мотивації студентів до занять фізичною культурою і спортом
Автори: Троць, Л. П.
Ключові слова: фізична культура
фізичне виховання студентів
процес фізичного виховання
шляхи покращення процесу фізичного виховання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Троць Л. П. Роль викладача в формуванні мотивації студентів до занять фізичною культурою і спортом / Л. П. Троць // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини : матеріали V інтернет-конференції (Одеса, 17-18 листопада 2021 р.). – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. – С. 110-113.
Короткий огляд (реферат): Формування мотивації студентів до занять фізичною культурою і спортом та ролі викладача в ефективності рухової активності, створенні шляхів покращення процесу фізичного виховання студентської молоді є актуальною темою. У статті порушено проблему формування мотивації до занять фізичною культурою і спортом. та створення шляхів покращення процесу фізичного виховання студентської молоді. необхідно, Здійснити теоретичний аналіз наукових джерел щодо формування у студентів мотивації до занять фізичною культурою і спортом та ролі викладача у досягненні успішності і якості навчання студентів, формуванні мотивацій щодо занять фізичною культурою і спортом, у вирішенні виховних завдань - моральних, вольових, естетичних, емоційних, комунікативних якостей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13415
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trots 2021.pdf1.88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.