Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТроць, Л. П.-
dc.date.accessioned2021-12-24T13:52:23Z-
dc.date.available2021-12-24T13:52:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТроць Л. П. Роль викладача в формуванні мотивації студентів до занять фізичною культурою і спортом / Л. П. Троць // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини : матеріали V інтернет-конференції (Одеса, 17-18 листопада 2021 р.). – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. – С. 110-113.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13415-
dc.description.abstractФормування мотивації студентів до занять фізичною культурою і спортом та ролі викладача в ефективності рухової активності, створенні шляхів покращення процесу фізичного виховання студентської молоді є актуальною темою. У статті порушено проблему формування мотивації до занять фізичною культурою і спортом. та створення шляхів покращення процесу фізичного виховання студентської молоді. необхідно, Здійснити теоретичний аналіз наукових джерел щодо формування у студентів мотивації до занять фізичною культурою і спортом та ролі викладача у досягненні успішності і якості навчання студентів, формуванні мотивацій щодо занять фізичною культурою і спортом, у вирішенні виховних завдань - моральних, вольових, естетичних, емоційних, комунікативних якостей.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectфізична культураuk
dc.subjectфізичне виховання студентівuk
dc.subjectпроцес фізичного вихованняuk
dc.subjectшляхи покращення процесу фізичного вихованняuk
dc.titleРоль викладача в формуванні мотивації студентів до занять фізичною культурою і спортомuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trots 2021.pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.