Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1323
Назва: Підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування соціально-ціннісних орієнтацій у молодших школярів
Інші назви: Training the future primary school teachers' skills to develop socially valuable orientations among junior schoolchildren
Автори: Колбіна, Людмила Анатоліївна
Kolbina, Liudmyla Anatoliivna
Ключові слова: цінності
ціннісні орієнтації
соціальні цінності
соціально-ціннісні орієнтації
майбутні учителі початкової школи
values
valuable orientations
social values
socially valuable orientations
future primary school teachers
Дата публікації: 2008
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Колбіна, Л. А. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування соціально-ціннісних орієнтацій у молодших школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Людмила Анатоліївна Колбіна; наук. кер. З. Н. Курлянд; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2008. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено дослідженню проблеми підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування соціально-ціннісних орієнтацій у молодших школярів; визначено та науково обґрунтовано компоненти (мотиваційно-настановчий, змістовий, операційно-рефлексивний, оцінний) підготовленості майбутніх учителів початкової школи до формування соціально-ціннісних орієнтацій у молодших школярів. Виявлено критерії підготовленості майбутніх учителів початкової школи до формування соціально-ціннісних орієнтацій у молодших школярів, показники й схарактеризовано рівні цієї підготовленості. Розроблено експериментальну модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування соціально-ціннісних орієнтацій у молодших школярів, яка була апробована на практиці в межах спецкурсу. The problem of training the future primary school teachers' skills to develop socially valuable orientations among junior schoolchildren has been analyzed in the thesis; the components (motivative and instructive, content oriented, operative and reflective, evaluative) of the future primary school teachers' readiness to form socially valuable orientations among junior schoolchildren have been defined and scientifically grounded. The criteria and indices of the future primary school teachers' readiness to develop socially valuable orientations among junior schoolchildren have been defined and the levels of the above-mentioned readiness have been characterized. The experimental model of training the future primary school teachers' skills to form socially valuable orientations among junior schoolchildren has been worked out and practically tested when introducing the course „The basics of an individual's socially valuable orientations development”; the pedagogical conditions of its realization have been defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1323
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolbina.aref.pdf239.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.