Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13220
Назва: Критичне мислення як технологія компетентнісного навчання української мови
Автори: Прокопенко, Ліліана Іванівна
Прокопенко, Лилианна Ивановна
Prokopenko, Liliana Ivanivna
Хархаліс, Мар’яна
Ключові слова: критичне мислення
компетентнісний підхід
навчання мови
технологія навчання
critical thinking
competency approach
physics education
learning technology
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Прокопенко Л. І. Критичне мислення як технологія компетентнісного навчання української мови / Л. І. Прокопенко // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 26-27 листопада 2020 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина, Л. І. Прокопенко. – Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2020. – С. 104-108.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито суть критичного мислення як наскрізного вміння учнів, що формується в процесі навчання різних шкільних предметів, зокрема української мови. Критичне мислення як педагогічна технологія характеризується набором розумових дій і комунікацій, які розвивають здатність особи до адекватного сприймання інформації, набуття вмінь формувати власні судження і думки, рефлексії і самовдосконалення в процесі критичного опрацювання власного досвіду тощо. У методичному аспекті на прикладі розвитку умінь ймовірного передбачення показані можливості реалізації компетентнісно орієнтованої технології критичного мислення в навчанні української мови. The article reveals the essence of critical thinking as crosscutting skill of students, which is formed in the process of teaching various school subjects, in particular physics. Critical thinking as a pedagogical technology is characterized by a set of mental actions and communications that develop the person’s ability to adequately perceive information, acquire the ability to form their own judgments and thoughts, refl ections and self-perfection in the process of critical elaboration of their own experiences, etc. In the methodological aspect, the possibilities of realization of competence- oriented technology of critical thinking in teaching the Ukrainian language are shown on the example of learning probabilistic prediction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13220
Розташовується у зібраннях:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopenko, Liliana Ivanivna 2020.pdf2.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.