Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13220
Title: Критичне мислення як технологія компетентнісного навчання української мови
Authors: Прокопенко, Ліліана Іванівна
Прокопенко, Лилианна Ивановна
Prokopenko, Liliana Ivanivna
Хархаліс, Мар’яна
Keywords: критичне мислення
компетентнісний підхід
навчання мови
технологія навчання
critical thinking
competency approach
physics education
learning technology
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Прокопенко Л. І. Критичне мислення як технологія компетентнісного навчання української мови / Л. І. Прокопенко // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 26-27 листопада 2020 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина, Л. І. Прокопенко. – Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2020. – С. 104-108.
Abstract: У статті розкрито суть критичного мислення як наскрізного вміння учнів, що формується в процесі навчання різних шкільних предметів, зокрема української мови. Критичне мислення як педагогічна технологія характеризується набором розумових дій і комунікацій, які розвивають здатність особи до адекватного сприймання інформації, набуття вмінь формувати власні судження і думки, рефлексії і самовдосконалення в процесі критичного опрацювання власного досвіду тощо. У методичному аспекті на прикладі розвитку умінь ймовірного передбачення показані можливості реалізації компетентнісно орієнтованої технології критичного мислення в навчанні української мови. The article reveals the essence of critical thinking as crosscutting skill of students, which is formed in the process of teaching various school subjects, in particular physics. Critical thinking as a pedagogical technology is characterized by a set of mental actions and communications that develop the person’s ability to adequately perceive information, acquire the ability to form their own judgments and thoughts, refl ections and self-perfection in the process of critical elaboration of their own experiences, etc. In the methodological aspect, the possibilities of realization of competence- oriented technology of critical thinking in teaching the Ukrainian language are shown on the example of learning probabilistic prediction.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13220
Appears in Collections:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokopenko, Liliana Ivanivna 2020.pdf2.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.