Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13208
Назва: Використання штучного емоційного інтелекту для діагностики розвитку пізнавальних процесів у процесі дистанційної навчальної діяльності студентів
Автори: Долгополов, С. Ю.
Ключові слова: штучний емоційний інтелект
розвиток пізнавальних процесів
дистанційна форма навчання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Долгополов С. Ю. Використання штучного емоційного інтелекту для діагностики розвитку пізнавальних процесів у процесі дистанційної навчальної діяльності студентів / С. Ю. Долгополов // Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали ІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції 15 жовтня 2021. – Одеса, 2021. – С. 241-247.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто перспективи запровадження діагностичного інструменту штучного емоційного інтелекту для кількісного та якісного визначення рівня розвитку пізнавальних процесів у студентства при дистанційній формі навчання. Означено теоретико-методологічні засади для подальшого проведення емпіричного дослідження. Підтверджено доцільність використання штучного емоційного інтелекту, як доповнюючого діагностичного інструменту. The prospects of introducing a diagnostic tool of Artificial Emotional Intelligence for quantitative and qualitative determination of the level of development of cognitive processes in students, in the course of distance learning, are considered. Theoretical and methodological foundations for further empirical research are identified. The expediency of using artificial emotional intelligence as a complementary diagnostic tool is confirmed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13208
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної психології (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Долгополов С. Ю..pdf2.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.