Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13208
Title: Використання штучного емоційного інтелекту для діагностики розвитку пізнавальних процесів у процесі дистанційної навчальної діяльності студентів
Authors: Долгополов, С. Ю.
Keywords: штучний емоційний інтелект
розвиток пізнавальних процесів
дистанційна форма навчання
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Долгополов С. Ю. Використання штучного емоційного інтелекту для діагностики розвитку пізнавальних процесів у процесі дистанційної навчальної діяльності студентів / С. Ю. Долгополов // Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали ІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції 15 жовтня 2021. – Одеса, 2021. – С. 241-247.
Abstract: Розглянуто перспективи запровадження діагностичного інструменту штучного емоційного інтелекту для кількісного та якісного визначення рівня розвитку пізнавальних процесів у студентства при дистанційній формі навчання. Означено теоретико-методологічні засади для подальшого проведення емпіричного дослідження. Підтверджено доцільність використання штучного емоційного інтелекту, як доповнюючого діагностичного інструменту. The prospects of introducing a diagnostic tool of Artificial Emotional Intelligence for quantitative and qualitative determination of the level of development of cognitive processes in students, in the course of distance learning, are considered. Theoretical and methodological foundations for further empirical research are identified. The expediency of using artificial emotional intelligence as a complementary diagnostic tool is confirmed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13208
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасної психології (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Долгополов С. Ю..pdf2.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.