Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13194
Назва: Дослідження емоційного вигорання у вихователів, що працюють з особливими дітьми
Автори: Розіна, Ірина Володимирівна
Розина, Ирина Владимировна
Rozina, Irina Volodymyrivna
Олішевська, О. В.
Ключові слова: особливості емоційного вигорання
емоційне вигорання у вихователів
особливі діти
професійне вигорання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Розіна І. В. Дослідження емоційного вигорання у вихователів, що працюють з особливими дітьми / І. В. Розіна, О. В. Олішевська // Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали ІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції 15 жовтня 2021. – Одеса, 2021. – С. 216-226.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті особливості емоційного вигорання у вихователів які працюють з особливими дітьми, ця тема є недостатньо вивченою і потребує більш глибинного дослідження. Професійне вигорання - це низка негативних переживань, пов’язаних з роботою, колективом та організацією. Вважається одним із видів професійної деформації особистості. Дослідження проводилось з педагогами, що працюють з категорією особливих дітей з РАС. РАС- це стан, який виникає внаслідок порушення розвитку головного мозку і характеризується вродженим та всебічним дефіцитом соціальної взаємодії та спілкування. Тож робота з такими дітьми вимагає від педагога великої віддачі, та прикладання зусиль. Стан постійної соціальної взаємодії, вимоги бути соціально активним, емоційним та енергійним значно виснажують психологічний стан педагога. Тож знання стадій та факторів професійного синдрому вигорання дозволить викладачам ефективніше запобігати розвитку цього синдрому на ранніх стадіях. У статі розглядаються результати емпіричного дослідження, яке спрямовано на дослідження рівня емоційного вигорання у вихователів, що працюють з особливими дітьми. Застосовувалися такі методики як: «Діагностики комунікативної установки» (В.В.Бойко), «Діагностика рівня емоційного вигорання» (В.В.Бойко), «Емоційний інтелект» (Е. Холл). Описано фактори, що ініціюють виникнення синдрому емоційного вигорання, особливості роботи педагога з особливими дітьми . Встановлено особливості розвитку емоційного вигорання у педагогів, що працюють з особливими дітьми. Burnout is a series of negative experiences related to work, team and organization. It is considered one of the types of professional deformation of personality. This is often expressed in professionals who are forced to communicate closely with people in the performance of their duties. High pace, plans, reporting, overload, conflicts between employees, management pressure, unfair assessment of the contribution, etc. All this leads to chronic stress among employees and, as a consequence, loss of productivity, reduced involvement and conflict between employees. Many workers notice the presence of mental states that destabilize professional activity (anxiety, depression, apathy, frustration, chronic fatigue). Practice shows that the interest in professional responsibilities disappears within 1-2 years. Knowledge of the stages and factors of occupational burnout syndrome will allow teachers to more effectively prevent the development of this syndrome in the early stages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13194
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної психології (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розіна І. В., Олішевська О. В..pdf2.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.