Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13194
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРозіна, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorРозина, Ирина Владимировна-
dc.contributor.authorRozina, Irina Volodymyrivna-
dc.contributor.authorОлішевська, О. В.-
dc.date.accessioned2021-11-30T12:37:13Z-
dc.date.available2021-11-30T12:37:13Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРозіна І. В. Дослідження емоційного вигорання у вихователів, що працюють з особливими дітьми / І. В. Розіна, О. В. Олішевська // Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали ІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції 15 жовтня 2021. – Одеса, 2021. – С. 216-226.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13194-
dc.description.abstractУ статті розглянуті особливості емоційного вигорання у вихователів які працюють з особливими дітьми, ця тема є недостатньо вивченою і потребує більш глибинного дослідження. Професійне вигорання - це низка негативних переживань, пов’язаних з роботою, колективом та організацією. Вважається одним із видів професійної деформації особистості. Дослідження проводилось з педагогами, що працюють з категорією особливих дітей з РАС. РАС- це стан, який виникає внаслідок порушення розвитку головного мозку і характеризується вродженим та всебічним дефіцитом соціальної взаємодії та спілкування. Тож робота з такими дітьми вимагає від педагога великої віддачі, та прикладання зусиль. Стан постійної соціальної взаємодії, вимоги бути соціально активним, емоційним та енергійним значно виснажують психологічний стан педагога. Тож знання стадій та факторів професійного синдрому вигорання дозволить викладачам ефективніше запобігати розвитку цього синдрому на ранніх стадіях. У статі розглядаються результати емпіричного дослідження, яке спрямовано на дослідження рівня емоційного вигорання у вихователів, що працюють з особливими дітьми. Застосовувалися такі методики як: «Діагностики комунікативної установки» (В.В.Бойко), «Діагностика рівня емоційного вигорання» (В.В.Бойко), «Емоційний інтелект» (Е. Холл). Описано фактори, що ініціюють виникнення синдрому емоційного вигорання, особливості роботи педагога з особливими дітьми . Встановлено особливості розвитку емоційного вигорання у педагогів, що працюють з особливими дітьми. Burnout is a series of negative experiences related to work, team and organization. It is considered one of the types of professional deformation of personality. This is often expressed in professionals who are forced to communicate closely with people in the performance of their duties. High pace, plans, reporting, overload, conflicts between employees, management pressure, unfair assessment of the contribution, etc. All this leads to chronic stress among employees and, as a consequence, loss of productivity, reduced involvement and conflict between employees. Many workers notice the presence of mental states that destabilize professional activity (anxiety, depression, apathy, frustration, chronic fatigue). Practice shows that the interest in professional responsibilities disappears within 1-2 years. Knowledge of the stages and factors of occupational burnout syndrome will allow teachers to more effectively prevent the development of this syndrome in the early stages.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectособливості емоційного вигоранняuk
dc.subjectемоційне вигорання у вихователівuk
dc.subjectособливі дітиuk
dc.subjectпрофесійне вигоранняuk
dc.titleДослідження емоційного вигорання у вихователів, що працюють з особливими дітьмиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасної психології (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Розіна І. В., Олішевська О. В..pdf2.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.