Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13187
Назва: Особливості соціалізації вихованців інституційних закладів
Автори: Юденич, О. Е.
Ключові слова: порівняння виховання особистості
інституційний заклад
сімейне середовище
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Юденич О. Е. Особливості соціалізації вихованців інституційних закладів / О. Е. Юденич // Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали ІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції 15 жовтня 2021. – Одеса, 2021. – С. 167-172.
Короткий огляд (реферат): Проблема порівняння виховання особистості в інституційному закладі та сімейному середовищі з’ясовано недостатньо. Його вивчення дозволить розробити ефективні тренінгові програми – для спеціалістів і для вихованців інституційних закладів. Для визначення особливостей соціалізації вихованців інституційних закладів було сплановано й проведено емпіричне дослідження. Встановлено, що вихованці інтернатів більш орієнтовані на матеріальні блага, не мають власного житла, не мають чіткого уявлення про цілісну модель сім’ї. Випускники інтернату мають труднощі з пошуком нових друзів, спрямовані на самостійне вирішення проблем, що можна пояснити відсутністю сформованих соціальних навичок. Показники працевлаштування більш оптимістичні у групі вихованців сімейного середовища. Перспективою досліджень теми є створення тренінгів з оптимізації показників соціалізації дитини. The problem of comparing the upbringing of an individual in an institutional institution and a family environment is insufficiently clarified. Its study will allow to develop effective training programs - for specialists and for students of institutional institutions. To determine the features of socialization of students in institutional institutions, an empirical study was planned and conducted. It is established that boarding school students are more focused on material goods, do not have their own housing, do not have a clear idea of the holistic model of the family. Boarding school graduates have difficulty finding new friends, aimed at solving problems on their own, which can be explained by the lack of social skills. Employment rates are more optimistic in the group of foster children. The prospect of research on the topic is the creation of trainings to optimize the indicators of socialization of the child.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13187
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної психології (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Юденич О. Е..pdf2.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.