Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13187
Title: Особливості соціалізації вихованців інституційних закладів
Authors: Юденич, О. Е.
Keywords: порівняння виховання особистості
інституційний заклад
сімейне середовище
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Юденич О. Е. Особливості соціалізації вихованців інституційних закладів / О. Е. Юденич // Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали ІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції 15 жовтня 2021. – Одеса, 2021. – С. 167-172.
Abstract: Проблема порівняння виховання особистості в інституційному закладі та сімейному середовищі з’ясовано недостатньо. Його вивчення дозволить розробити ефективні тренінгові програми – для спеціалістів і для вихованців інституційних закладів. Для визначення особливостей соціалізації вихованців інституційних закладів було сплановано й проведено емпіричне дослідження. Встановлено, що вихованці інтернатів більш орієнтовані на матеріальні блага, не мають власного житла, не мають чіткого уявлення про цілісну модель сім’ї. Випускники інтернату мають труднощі з пошуком нових друзів, спрямовані на самостійне вирішення проблем, що можна пояснити відсутністю сформованих соціальних навичок. Показники працевлаштування більш оптимістичні у групі вихованців сімейного середовища. Перспективою досліджень теми є створення тренінгів з оптимізації показників соціалізації дитини. The problem of comparing the upbringing of an individual in an institutional institution and a family environment is insufficiently clarified. Its study will allow to develop effective training programs - for specialists and for students of institutional institutions. To determine the features of socialization of students in institutional institutions, an empirical study was planned and conducted. It is established that boarding school students are more focused on material goods, do not have their own housing, do not have a clear idea of the holistic model of the family. Boarding school graduates have difficulty finding new friends, aimed at solving problems on their own, which can be explained by the lack of social skills. Employment rates are more optimistic in the group of foster children. The prospect of research on the topic is the creation of trainings to optimize the indicators of socialization of the child.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13187
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасної психології (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Юденич О. Е..pdf2.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.