Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13160
Title: Педагогические условия воспитания самостоятельности у дошкольников в изобразительной деятельности
Other Titles: Педагогічні умови виховання самостійності у дошкільнят у образотворчій діяльності
Pedagogical conditions ofeducatingpre-schoolers’ independencein finearts activity
Authors: Удина, Е. Н.
Keywords: самостоятельность
изобразительная деятельность
педагогические условия
личностно-ориентированное взаимодействие
игровая форма
предметно-развивающая среда
самостійність
образотворча діяльність
педагогічні умови
особистісно орієнтована взаємодія
індивідуально-диференційований підхід
предметно-розвивальне середовище
ігрова форма
independence
basic feature
fine arts activity
pedagogical conditions
the subject of activity
the individual and differentiated approach, subject developing environment
game form
personality oriented intercourse
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Удина Е. Н. Педагогические условия воспитания самостоятельности у дошкольников в изобразительной деятельности / Е. Н. Удина // Наука і освіта. – 2010. – №4-5. – С. 192-197.
Abstract: Статья посвящена вопросам воспитания самостоятельности дошкольников в изобразительной деятельности. Автор раскрывает педагогические условия воспитания самостоятельности дошкольников в данном виде деятельности.Статтю присвячено питанням виховання самостійності дошкільників в образотворчій діяльності. Автор розкриває педагогічні умови виховання самостійності дошкільників в даному виді діяльності. The article covers some issues on educating pre-schoolers’ independence in fine arts activity. The author presents some pedagogical conditions of educating pre-schoolers’ independence in such activity.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13160
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45.pdf98.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.