Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13124
Назва: Методичні рекомендації з дисципліни «Практика усного та писемного мовлення (основна іноземна мова)» для самостійної роботи здобувачів 1-го року навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Автори: Єременко, Тетяна Євстафіївна
Yeremenko, Tetyana Yevstafiyivna
Геркерова, Олександра Михайлівна
Gerkerova, Oleksandra Mykhailivna
Бошков, Андрій Валерійович
Boshkov, Andrii Valerievich
Ключові слова: методичні рекомендації
іноземна мова
англійська мова
самостійна робота
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Методичні рекомендації з дисципліни «Практика усного та писемного мовлення (основна іноземна мова)» для самостійної роботи здобувачів 1-го року навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Одеса, Магістр. 2021. 50 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації з дисципліни «Практика усного та писемного мовлення (основна іноземна мова)» спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) для самостійної роботи здобувачів 1-го року навчання спрямовані на формування англомовної комунікативної компетенції у єдності всіх її компонентів, формування чотирьох основних видів мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо). Методичні рекомендації з дисципліни «Практика усного та писемного мовлення (основна іноземна мова)» спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) для самостійної роботи здобувачів 1-го року навчання містять два модулі, що організовують та оцінюють знання з таких тем, як: «Родина», «Оселя», «Зовнішність та характер», «Їжа та страви», «Погода та клімат», «Шопінг» та список рекомендованої літератури. Теми модулів методичних рекомендацій відповідають вимогам робочої програми навчальної дисципліни «Практика усного та писемного мовлення (основна іноземна мова)» для здобувачів 1-го року навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Кожен модуль пропонує завдання на перевірку засвоєних лексичних одиниць з кожної теми у різних видах вправ: підстановчих, заповнення пропусків, вибір правильного варіанту, вправи на зіставлення та ін., а також містить пам’ятку з написання письмового завдання-есе з переліком тем на вибір студента. Виконавши вправи, які спрямовані на відпрацювання лексичних одиниць, студент може самостійно оцінити власний рівень засвоєння даним матеріалом. Після виконання завдань з кожної теми, студент приступає до написання есе за вибором теми, яке може самостійно оцінити за допомогою критеріїв оцінювання есе. У списку рекомендованої літератури пропонується перелік базової та додаткової літератури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13124
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та методики викладання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичка ПУПМ 2021.pdf1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.