Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13100
Назва: Вплив корекційно-розвиткової роботи психолога на зниження рівня страхів у дітей дошкільного віку
Автори: Лісогурська, А. В.
Ключові слова: страхи дітей дошкільного віку
корекційно-розвиткова робота психолога
метод незакінчених речень
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Лісогурська А. В. Вплив корекційно-розвиткової роботи психолога на зниження рівня страхів у дітей дошкільного віку / А. В. Лісогурська // Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали ІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції 15 жовтня 2021. – Одеса, 2021. – С. 94-100.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні проаналізовано проблему страхів дітей дошкільного віку, описано ефективність корекційно-розвиткової роботи психолога, спрямованої на зниження рівня страхів у дошкільників. Розроблено та апробовано авторську процедуру дослідження дитячих страхів на основі методу незакінчених речень. Незакінчені речення були згруповані у три категорії: «Страх, який загалом пов’язаний із перебуванням у дитячому садку»; «Страх, пов’язаний із мовленням та комунікацією»; «Страх, пов’язаний із соціальною взаємодією». Виявлено ефективність корекційно-розвиткової програми щодо підвищення впевненості дітей в собі. Це дозволяє розвинути навички оптимальної взаємодії з оточуючими у ситуаціях, які викликають страх. The problem of fears of children of preschool age is analysed in research, efficiency of the correctional and developmental work of psychologist, sent to the decline of level of fears for preschool children, is described. Authorial procedure of research of child's fears is worked out and approved on the basis of method of unfinished sentences. Unfinished sentences were grouped in three categories: "Fear related to the stay in preschool"; "Fear related to broadcasting and communication"; "Fear related to social cooperation". Efficiency of the correctional and developmental program is educed in relation to the increase of confidence of children in itself. It allows to develop skills of the optimal cooperating with wider public in situations that cause fear.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13100
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної психології (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лісогурська А. В..pdf2.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.