Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13100
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛісогурська, А. В.-
dc.date.accessioned2021-11-24T12:19:44Z-
dc.date.available2021-11-24T12:19:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛісогурська А. В. Вплив корекційно-розвиткової роботи психолога на зниження рівня страхів у дітей дошкільного віку / А. В. Лісогурська // Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали ІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції 15 жовтня 2021. – Одеса, 2021. – С. 94-100.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13100-
dc.description.abstractУ дослідженні проаналізовано проблему страхів дітей дошкільного віку, описано ефективність корекційно-розвиткової роботи психолога, спрямованої на зниження рівня страхів у дошкільників. Розроблено та апробовано авторську процедуру дослідження дитячих страхів на основі методу незакінчених речень. Незакінчені речення були згруповані у три категорії: «Страх, який загалом пов’язаний із перебуванням у дитячому садку»; «Страх, пов’язаний із мовленням та комунікацією»; «Страх, пов’язаний із соціальною взаємодією». Виявлено ефективність корекційно-розвиткової програми щодо підвищення впевненості дітей в собі. Це дозволяє розвинути навички оптимальної взаємодії з оточуючими у ситуаціях, які викликають страх. The problem of fears of children of preschool age is analysed in research, efficiency of the correctional and developmental work of psychologist, sent to the decline of level of fears for preschool children, is described. Authorial procedure of research of child's fears is worked out and approved on the basis of method of unfinished sentences. Unfinished sentences were grouped in three categories: "Fear related to the stay in preschool"; "Fear related to broadcasting and communication"; "Fear related to social cooperation". Efficiency of the correctional and developmental program is educed in relation to the increase of confidence of children in itself. It allows to develop skills of the optimal cooperating with wider public in situations that cause fear.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectстрахи дітей дошкільного вікуuk
dc.subjectкорекційно-розвиткова робота психологаuk
dc.subjectметод незакінчених реченьuk
dc.titleВплив корекційно-розвиткової роботи психолога на зниження рівня страхів у дітей дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасної психології (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лісогурська А. В..pdf2.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.