Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1307
Назва: Теоретико-методологічні засади формування професійного мовлення у майбутніх фахівців авіаційної галузі
Інші назви: Theoretical and methodological basis of forming professional speech of future experts in the aviation industry
Автори: Ковтун, Олена Віталіївна
Kovtun, Olena Vitaliyivna
Ключові слова: майбутні фахівці авіаційної галузі
професійне мовлення
професійно-мовленнєва діяльність
професійно-мовленнєві вміння
формування професійного мовлення
авіаційний оператор
авіаційна підмова
радіообмін
комунікація «повітря – земля»
future expert of aviation industry
professional speech
professional-and-speech activity
professional-and-speech skills
professional speech formation
pilots and air traffic controllers
aviation sublanguage
radio exchange
communication “air-to-ground”
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ковтун, О. В. Теоретико-методологічні засади формування професійного мовлення у майбутніх фахівців авіаційної галузі [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 : 13.00.04 / Олена Віталіївна Ковтун; наук. консультант А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 533 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації розроблено та науково обґрунтовано концепцію формування професійного мовлення у майбутніх фахівців авіаційної галузі, яка охоплює теоретико-методологічний i технологічний концепти; теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови формування професійного мовлення у майбутніх авіаційних операторів (навчально-методичний супровід процесу формування професійного мовлення у майбутніх авіаційних операторів; забезпечення суб’єкт-суб’єктної позиції студентів у їхній професійно-мовленнєвій підготовці; інтеграція дисциплін фахової i лінгвістичної (рідномовної/іншомовної) підготовки в процесі формування професійного мовлення у майбутніх авіаторів; занурення студентів в активну професійно-спрямовану навчально-мовленнєву діяльність; усвідомлення студентами необхідності рефлексійно-оцінної діяльності в процесі формування їхнього професійного мовлення. The thesis devises and scientifically grounds the concept of forming the professional speech of future experts in the aviation industry, which embraces theoretical-and-methodological and technological components; theoretically grounds and experimentally tests pedagogical conditions of forming the professional speech of future pilots and air traffic controllers (provision of educational process with necessary training and communicative aids and materials; provision of subject-to-subject position of students in the process of their professional-and-speech training; integration of professional and linguistic (native / foreign language) training in the process of forming the professional speech of future aviators; immersion of students into active professionally-oriented educational-and-speech activity; students’ reflexive-and-evaluative activity in the process of forming their professional speech); defines the notions “professional speech of the aviation industry experts”, “professional-and-speech skills of the aviation industry experts”, criteria (perceptive-informative, processing-informative, interactive-informative, productive-informative) and their indicators; outlines levels (high, sufficient, satisfactory, low) of professional speech formation of future aviation industry experts. The paper under review elaborates the experimental model and methods of forming the professional speech of future pilots and air traffic controllers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1307
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковтун Олена Віталіївна.pdf3.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.