Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13016
Назва: To the issue of the Сhinese charcter writing errors at the elementary stage and corresponding teaching strategies
Інші назви: До питання про помилки письма китайськими літерами на початковому етапі та відповідні стратегії навчання
Автори: Fang Lin
Ключові слова: Chinese characters teaching
Ukrainian students
error analysis
teaching strategy
викладання китайських ієрогліфів
українські студенти
аналіз помилок
стратегія навчання
Дата публікації: 2015
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky & Harbin Engineering University
Бібліографічний опис: Fang Lin To the issue of the Сhinese charcter writing errors at the elementary stage and corresponding teaching strategies / Fang Lin // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教 育前沿研究): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2015. – Issue 1. – Р. 61-68.
Короткий огляд (реферат): The author investigated the writing errors of the elementary students who study at South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky within the International project Confucius Institute. There have been analyzed these errors: current and final. The most frequent typical mistakes on the material of the students‘ homework, classwork and examination papers as well as their nature are specified. The author proposes close-related teaching strategies aimed at their prevention. Автор досліджує письмові помилки учнів початкових класів, які навчаються в Південноукраїнському національному педагогічному університеті імені К. Д. Ушинського в рамках Міжнародного проекту Інститут Конфуція. Проаналізовано такі помилки: поточні та остаточні. Уточнює найчастіші типові помилки на матеріалі учнівських домашніх завдань, класних та екзаменаційних робіт, а також їх характер. Автор пропонує близькоспоріднені стратегії навчання, спрямовані на їх попередження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13016
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fang Lin 2015.pdf1.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.