Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13016
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Fang Lin | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-16T14:20:42Z | - |
dc.date.available | 2021-11-16T14:20:42Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Fang Lin To the issue of the Сhinese charcter writing errors at the elementary stage and corresponding teaching strategies / Fang Lin // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教 育前沿研究): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2015. – Issue 1. – Р. 61-68. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13016 | - |
dc.description.abstract | The author investigated the writing errors of the elementary students who study at South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky within the International project Confucius Institute. There have been analyzed these errors: current and final. The most frequent typical mistakes on the material of the students‘ homework, classwork and examination papers as well as their nature are specified. The author proposes close-related teaching strategies aimed at their prevention. Автор досліджує письмові помилки учнів початкових класів, які навчаються в Південноукраїнському національному педагогічному університеті імені К. Д. Ушинського в рамках Міжнародного проекту Інститут Конфуція. Проаналізовано такі помилки: поточні та остаточні. Уточнює найчастіші типові помилки на матеріалі учнівських домашніх завдань, класних та екзаменаційних робіт, а також їх характер. Автор пропонує близькоспоріднені стратегії навчання, спрямовані на їх попередження. | uk |
dc.language.iso | Chinese | uk |
dc.publisher | South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky & Harbin Engineering University | uk |
dc.subject | Chinese characters teaching | uk |
dc.subject | Ukrainian students | uk |
dc.subject | error analysis | uk |
dc.subject | teaching strategy | uk |
dc.subject | викладання китайських ієрогліфів | uk |
dc.subject | українські студенти | uk |
dc.subject | аналіз помилок | uk |
dc.subject | стратегія навчання | uk |
dc.title | To the issue of the Сhinese charcter writing errors at the elementary stage and corresponding teaching strategies | uk |
dc.title.alternative | До питання про помилки письма китайськими літерами на початковому етапі та відповідні стратегії навчання | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Fang Lin 2015.pdf | 1.96 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.