Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13003
Назва: Диференціація комунікативних установок бізнесменів
Інші назви: Differentiation of communicative attitudes of businessmen
Автори: Чернявська, Т. П.
Chernyavskaya, T. P.
Ключові слова: комунікативні установкМ
бізнесмен бізнесу
бізнес-діяльність
власник
успішність суб'єкта у бізнесі
communicative aims
businessman
business activity
business owner
subject’s success in business
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Чернявська Т. П. Диференціація комунікативних установок бізнесменів / Т. П. Чернявська // Наука і освіта. – 2010. – №4-5. – С. 73-78.
Короткий огляд (реферат): Емпіричне дослідження комунікативних установок бізнесменів показало відмінності їх проявів у власників виробничих підприємств порівняно з менеджерами, виявило професійно-важливі якості, що сприяють успішності суб'єктів у бізнес-діяльності. Результати цього дослідження можуть бути використані при розробці методик оцінювання, консультування та тренінгової підготовки бізнесменів. Empiric research on businessmen’s communicative aims showed differences of their displays on the part of owners of production enterprises as compared to managers; found out some professionally important qualities instrumental in success of subjects in business activity. Results of the research can be used in working out assessment methods, consulting and workshop training of businessmen.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13003
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chernyavskaya T. P. .pdf126.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.